Trwa ładowanie...
dziennikarstwo
23-04-2010 13:22

Niszowa książka o dziennikarstwie i jej duży sukces

Share
Niszowa książka o dziennikarstwie i jej duży sukcesŹródło: Inne
d27irpb

Wprowadzona na rynek pod koniec ubiegłego roku książka o dziennikarstwie pt.: ABC dziennikarstwa autorstwa Mariusza Ziomeckiego, Krzysztofa Skowrońskiego i Tomasza Lisa okazała się dużym sukcesem. Do tej pory udało się już sprzedać ponad 20 tys. egzemplarzy.

- Jak na książkę jednak niszową, wynik przeszedł moje najbardziej optymistyczne oczekiwania - mówi jeden z autorów książki, Tomasz Lis.

Na 100 stronach ABC dziennikarstwa autorzy opisują niuanse pracy w mediach. Książka została pomyślana jako zwięzłe wprowadzenie do zawodu dziennikarza, oferuje rady i konkretne przykłady dla osób zainteresowanych pracą w prasie, radiu lub telewizji.

d27irpb

Do wydania dołączono CD-ROM z prezentacjami zarówno filmowymi i dźwiękowymi przygotowanymi przez autorów, które w praktyczny sposób uzupełniają treść podręcznika.

Tomasz Lis przedstawia mistrzów amerykańskiego dziennikarstwa telewizyjnego, Krzysztof Skowroński porównuje materiały radiowe przygotowane przez polskie stacje oraz prezentuje archiwalne audycje z udziałem Andrzeja Woyciechowskiego. Mariusz Ziomecki natomiast pokazuje, w jaki sposób przygotować okładki gazet codziennych i magazynów, by przyciągnąć uwagę Czytelnika.

"Trzej świetni dziennikarze pokazują, dlaczego takimi są" - tak krótko opisuje książkę profesor Jerzy Bralczyk.

d27irpb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d27irpb