Trwa ładowanie...
dziennikarstwo
23-04-2010 13:22

Niszowa książka o dziennikarstwie i jej duży sukces

Niszowa książka o dziennikarstwie i jej duży sukcesŹródło: Inne
d3rj067
d3rj067

Wprowadzona na rynek pod koniec ubiegłego roku książka o dziennikarstwie pt.: ABC dziennikarstwa autorstwa Mariusza Ziomeckiego, Krzysztofa Skowrońskiego i Tomasza Lisa okazała się dużym sukcesem. Do tej pory udało się już sprzedać ponad 20 tys. egzemplarzy.

- Jak na książkę jednak niszową, wynik przeszedł moje najbardziej optymistyczne oczekiwania - mówi jeden z autorów książki, Tomasz Lis.

Na 100 stronach ABC dziennikarstwa autorzy opisują niuanse pracy w mediach. Książka została pomyślana jako zwięzłe wprowadzenie do zawodu dziennikarza, oferuje rady i konkretne przykłady dla osób zainteresowanych pracą w prasie, radiu lub telewizji.

Do wydania dołączono CD-ROM z prezentacjami zarówno filmowymi i dźwiękowymi przygotowanymi przez autorów, które w praktyczny sposób uzupełniają treść podręcznika.

d3rj067

Tomasz Lis przedstawia mistrzów amerykańskiego dziennikarstwa telewizyjnego, Krzysztof Skowroński porównuje materiały radiowe przygotowane przez polskie stacje oraz prezentuje archiwalne audycje z udziałem Andrzeja Woyciechowskiego. Mariusz Ziomecki natomiast pokazuje, w jaki sposób przygotować okładki gazet codziennych i magazynów, by przyciągnąć uwagę Czytelnika.

"Trzej świetni dziennikarze pokazują, dlaczego takimi są" - tak krótko opisuje książkę profesor Jerzy Bralczyk.

d3rj067
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3rj067

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj