Książka księcia Harry'ego hitem w Polsce. Dodruk zamówiony jeszcze przed premierą
Wrogie Harry'emu i Meghan media zmieszały publikację autobiografii księcia z błotem. Jednak jednego nie mogą jej zarzucić: tego, że nie jest hitem. Nawet w Polsce sprzedaje się jak świeże bułeczki!
Autobiografia księcia Harry'ego zatytułowana "Spare" (w Polsce "Ten drugi") miała swoją premierę w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie na początku stycznia tego roku. Z miejsca stała się hitem. Chociaż brytyjskie brukowce donosiły, że już pierwszego dnia była przeceniona o połowę, to na pewno nie dlatego, że nikt jej nie kupował.
Autobiografia księcia Harry'ego hitem
50 proc. kwoty za książkę Susseksa to chwyt marketingowy, który świetnie zadziałał. Pierwszego dnia przed kasami londyńskich księgarń ustawiały się kolejki po to wydawnictwo. Czy można się dziwić? Samo nazwisko zapowiadało komercyjny sukces. Wszyscy spodziewali się, że Harry zechce zdradzić niejedną tajemnicę i może poruszyć jakiś bardzo kontrowersyjny temat związany z rodziną królewską.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Mosty między księciem Harrym i jego rodziną są już spalone?
Nikt jednak nie spodziewał się takiego "trzęsienia ziemi". Inicjacja seksualna, treść SMS-ów, prywatnych rozmów z królową i następcą tronu, intymne szczegóły dotyczące nie tylko życia Harry'ego, ale także jego brata, któremu taka wylewność nie mieści się w głowie. Fragmenty "Spare" trafiały do sieci, co chwila wywołując szok wśród odbiorców.
Polska premiera książki księcia Harry'ego "Ten drugi"
Polska premiera tytułu zaplanowana była na 8 marca, w przedsprzedaży zamówiono aż 20 tys. egzemplarzy. Ze względu na ogromne zainteresowanie "Tym drugim" podjęto decyzję o przyspieszeniu premiery na koniec lutego. Teraz w rozmowie z Presserwisem Magda Śniecińska z działu promocji wydawnictwa Marginesy, które ma w Polsce prawa do tego tytułu, powiedziała: – Obecnie sprzedaż sięga 40 tysięcy egzemplarzy.
Jak czytamy na stronie Presserwisu: "W dniu premiery 10 stycznia Księga Rekordów Guinnessa ogłosiła autobiografię księcia Harry’ego najszybciej sprzedającą się książką non fiction wszech czasów. Tylko w dniu premiery wyprzedano 1,43 mln egz.".