133 tysiące widzów obejrzało już film „Samotność w sieci”, który na ekrany polskich kin wszedł w ub. piątek.
Na razie od „Samotności w sieci” lepszą oglądalność w pierwszych dniach wyświetlania miały dwa filmy zagraniczne: „Piraci z Karaibów” (ponad 233 tys. widzów) oraz „Kod da Vinci” (ponad 341 tys.).
Dystrybutor filmu przewiduje, że końcowa frekwencja na filmie „Samotność w sieci” w kinach może przekroczyć pół miliona widzów. Jeśli film faktycznie osiągnie taką oglądalność – znajdzie się w pierwszej dziesiątce największych przebojów wprowadzonych do kin w tym roku.
„Samotność w sieci” jest adaptacją powieści Janusza L. Wiśniewskiego pod tym samym tytułem, dokonaną przez niego samego, przy współudziale reżysera Witolda Adamka. To opowieść o miłości w wirtualnym świecie i życiu współczesnego człowieka, który otoczony nowoczesną techniką, tęskni jednak za prawdziwym uczuciem.
W filmie występują m.in. Magdalena Cielecka i Andrzej Chyra.
Książka Janusza L. Wiśniewskiego i film „Samotność w sieci” objete są medialnym patronatem Wirtualnej Polski.