Wydawnictwo Indigo udostępnia swoim czytelnikom całą swoją ofertę przez system Google Book Search. Jest to pierwsze wydawnictwo z Polski, które wiąże swoją obecność w sieci z będącą obecnie w fazie wdrażania i testowania platformą książkową Google.
Najważniejszą korzyścią dla czytelników jest możliwość błyskawicznego zapoznania się z treścią książek, które są skanowane przez Google i umieszczane na szybkich serwerach. W przypadku mało znanych wydawnictw i autorów ma to olbrzymie znaczenie, bo pozwala na szybkie wyrobienie sobie przez czytelnika opinii o książce i podjęcie decyzji o zakupie.
- Małe niszowe wydawnictwa, takie jak nasze, mają nie tylko możliwość bezpłatnej promocji swojej oferty w Internecie, ale korzystają z funkcji, których nie byłyby w stanie bez ponoszenia dużych kosztów zaoferować w ramach swoich stron internetowych – podkreśla Piotr Kowalczyk z wydawnictwa Indigo.
Indigo udostępnia do przeglądania 30 procent zawartości książek.