Trwa ładowanie...
promocja
6 czerwca 2011, 13:04

"Za darmo" Chrisa Andersona od 6 czerwca dostępna także za darmo

W USA udostępnienie książki Za darmo Chrisa Andersona bezpłatnie w internecie, zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach. Czy uda się to powtórzyć w Polsce? Przekonamy się już za chwilę.

"Za darmo" Chrisa Andersona od 6 czerwca dostępna także za darmoŹródło: "__wlasne
d1nbmm4
d1nbmm4

W USA udostępnienie książki Za darmo Chrisa Andersona bezpłatnie w internecie, zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach. Czy uda się to powtórzyć w Polsce? Przekonamy się już za chwilę.

Za darmo ukaże się w księgarniach oraz w wersji elektronicznej 6 czerwca. Przy okazji premiery książki przez tydzień będzie ona dostępna całkowicie *ZA DARMO! * * *

Od 6 czerwca ebooka Za darmo będzie można bezpłatnie w całości pobrać z platformy WOBLINK.COM. Książka będzie dostępna dla użytkowników urządzeń: iPad, iPhone, smartfon z systemem Android, czytnik książek, a także komputer PC.

Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić.Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora. To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne. Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson , autor bestsellerowego Długiego ogona . Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.

d1nbmm4

Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.

* Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu. Za darmo to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.*

Chris Anderson jest redaktorem naczelnym kultowego miesięcznika „Wired” i autorem głośnej książki Długi ogon (2006; wyd. pol. 2008). Posiadacz dyplomu z fizyki. Karierę dziennikarską rozpoczynał w „Nature”, był też redaktorem „The Economist”. W 2007 założył GeekDad – parentingowy blog dla czytelników „Wired”. Zarówno Długi ogon , jak i Za darmo , to książki, które wzbudziły wiele dyskusji na całym świecie i szybko znalazły się na szczytach list bestsellerów.

[oprac. GW]

d1nbmm4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1nbmm4

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj