Bestsellerowa powieść Marcina Szczygielskiego PL-BOY czyli dziewięć i pół tygodnia z życia pewnej redakcji, wydana przez wydawnictwo Tomasza Raczka Latarnik, a która odniosła już sukces u Czytelników, wzbudziła też zainteresowanie filmowców.
Reżyser Jan Sosiński zaproponował przeniesienie powieści na duży ekran. Miałaby to być produkcja niezależna, o stosunkowo niewielkim budżecie. Mimo to reżyser liczy na udział znanych aktorów, gdyż atutem produkcji jest ciekawa, sensacyjno-komediowa fabuła książki.
Trudno o lepszy moment, gdy chodzi o film opowiadający o kulisach tworzenia polskich mediów. Coraz bardziej brutalna walka o miejsce na rynku sprzyja obnażaniu drapieżnych charakterów ludzi działających na pograniczu etyki zawodowej.
Reżyser filmu szuka teraz idealnych odtwórców głównych ról: Zeni (PR-ówka), pani prezes wydawnictwa (Beta) i próbujących je skompromitować grafików, Marcina i Iwony. Może macie jakieś propozycje?