Trwa ładowanie...

Profesor Bralczyk: jak mówić, by nie wykluczać

Profesor Bralczyk mówi o tym, jak włączać odbiorcę w rozmowę prawidłową intonacja, artykulacją i głosem. Jak artykułować, by nie odstręczać, nie pokazywać przewagi. "Szacunek objawia się bardziej w intonacji niż w słowach".

dth2c5f
dth2c5f

Wykład profesora Bralczyka jest częścią projektu Urodziny Bohatera Borysa. To idea, za którą stoi potrzeba systematycznego i konsekwentnego budowania wiedzy i świadomości społecznej nt. chorób rzadkich, ich wczesnego rozpoznawania i diagnozowania, a także dostępnych w Polsce terapii leczniczych i rehabilitacyjnych.

Równie istotna jest także potrzeba debaty nad potrzebami osób i rodzin zmagających się z niepełnosprawnościami oraz rozwiązaniami umożliwiającymi pełne i równoprawne funkcjonowanie tych osób w społeczeństwie i życiu codziennym.

Nie bez znaczenia jest także forma przekazu, gdyż powyższa tematyka jest ze swej natury trudna i skomplikowana, a więc często niezrozumiała i przez to nieobecna w powszechnej debacie. Zatem chcemy o tych ważnych i istotnych kwestiach mówić w sposób prostszy i bardziej przystępny, właściwie zaadresowany i dostosowany do potencjalnego odbiorcy, czyli każdego z nas.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
dth2c5f
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dth2c5f