Na początku była książka J.K. Rowling . Potem były jeszcze trzy książki i zaczęło się. Dzięki sprawnej reklamie w mediach, w tym również w Internecie, czwarta część przygód Harrego Pottera sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Co kilka dni pojawia się nowa informacja o książce Rowling. Jak grzyby po deszczu powstają strony poświęcone Potterowi, w tym również polska. Wielcy producenci filmowi przygotowują się do ekranizacji przygód młodego czarnoksiężnika. Wczoraj ogłoszono, że znana firma _Electronic Arts zamierza wyprodukować grę komputerową na podstawie prozy Rowling. Gra ma być realizowana przy ścisłej współpracy z pisarką i koncernem Warner Bross, który będzie realizował film. W jednej z księgarń internetowych można już zamawiać piątą część przygód młodego czarnoksiężnika, której... Rowling nie zaczęła nawet pisać.
Teraz czekamy na komiks, lalki Barbie-Harry Potter, otwarcie lunaparku "Harry Potter" i... Wierzymy, że inwencja speców od marketingu tak szybko się nie skończy.