Trwa ładowanie...
polska
23-04-2010 13:38

Ogólnopolska Kampania na Rzecz Wspierania Czytelnictwa - odsłona druga

Ogólnopolska Kampania na Rzecz Wspierania Czytelnictwa - odsłona drugaŹródło: Inne
dz52mlo
dz52mlo

Weekendy z książką w sieciach księgarni, popołudnia czytelnicze na poduszkach w klubokawiarniach, książka–prezent do każdego zakupu – to tylko niektóre z atrakcji jakie towarzyszą Czytelmanii – Ogólnopolskiej Kampanii na Rzecz Wspierania Czytelnictwa.

Pierwsza edycja kampanii miała miejsce w 2005 roku. Spotkała się wówczas z wielkim zainteresowaniem. W związku z sukcesem I edycji Kampanii w 2007 rokuodbywa się druga edycja Czytelmanii. W tym czasie w sklepach sieci Empik odbywają się wydarzenia, propagujące hasło kampanii „Dużo czytam – dużo wiem” i zachęcające społeczeństwo do czytania.

W celu poszerzenia akcji planowane jest również stworzenie Klubu Czytelmaniaka. Wszystkie podmioty, które włączą się w akcję i w jej ramach będą organizować wydarzenia promujące książki i czytanie, zostaną zrzeszone we wspomnianym Klubie.

W związku z kampanią tworzony jest także Kanon Czytelmaniaka – zestaw książek, które mają charakter ponadczasowy, po które sięga się kilka razy i które zmieniają nasze codzienne życie. Spośród zgłoszeń zostanie wybranych 20 pozycji. Na propozycję czekamy pod adresem czytam@czytelmania.pl.

Punktem kulminacyjnym całej akcji będzie Festiwal Czytelmanii (11-17 czerwca 2007), podczas którego w całym kraju organizowane będą święta książki. Dodatkowo, podczas Festiwalu nieodpłatnie rozdawana będzie książka–prezent, która zostanie wydana specjalnie na potrzeby Kampanii.

dz52mlo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dz52mlo

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj