Trwa ładowanie...
03-10-2013 14:21

Niektórzy lubią poezję - druga odsłona kampanii

Rusza kolejny etap kampanii „Niektórzy lubią poezję”, realizowanej przez Fundację Wisławy Szymborskiej.

Niektórzy lubią poezję - druga odsłona kampaniiŹródło: "__wlasne
d2dx1s4
d2dx1s4

Rusza kolejny etap kampanii „Niektórzy lubią poezję”, realizowanej przez Fundację Wisławy Szymborskiej.

W jesiennej odsłonie akcji ambasadorzy naszej kampanii: Anna Komorowska, Magdalena Cielecka, Anna Maria Jopek, Tomasz Majewski, Wojciech Waglewski i Michał Rusinek pojawią się na w spotach telewizyjnych TVN24 i TVN Style oraz na citylightach w Warszawie i Krakowie, a także na plakatach w metrze warszawskim. W sieci księgarni Empik wyświetlane będą spoty promujące kampanię.

Akcja „Niektórzy lubią poezję” realizowana jest od maja tego roku. Ma ona na celu nie tylko zachęcać ludzi do czytania wierszy, ale również pokazać, że miłość do poezji łączy osoby różnych pokoleń i profesji. Poprzez zaangażowanie w naszą akcję ludzi kultury czy po prostu autorytetów młodzieży, ale nie związanych ściśle ze światem literatury, a więc m.in. muzyków, dziennikarzy, aktorów, chcemy pokazać, że czytanie poezji nie jest hobby elitarnym, że poezja może fascynować każdego.

Do tej pory w ramach kampanii emitowane były spoty, w których ambasadorzy akcji, słowami z wiersza Wisławy Szymborskiej zachęcali do czytania poezji.

Do współpracy przy kampanii zaangażowały się duże media, między innymi TVN24, III Program Polskiego Radia i Gazeta Wyborcza i portal internetowy Xiegarnia.pl.

d2dx1s4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2dx1s4

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj