Największy hit kampanii wyborczej
Największym hitem tegorocznej kampanii będzie zapewne poradnik dla kandydatów na wójtów, burmistrzów i prezydentów miast autorstwa Dariusza Woźniaka, wójta gminy Rusiec w woj. łódzkim - informuje „Metro”.
Autor twierdzi, że w ciągu trzech miesięcy sprzedał ponad 1000 egzemplarzy poradnika po 1200 zł za sztukę, mimo że liczy ona niecałe 70 stron. W rozprowadzaniu książki pomaga mu wynajęta firma sprzedaży bezpośredniej, której pracownicy chodzą po urzędach. Zdaniem autora książkę kupują kandydaci na wójtów i burmistrzów, ale wśród nabywców jest też kilka osób startujących na prezydentów dużych miast.
Jego sposób na wyborczy sukces to m.in. jak najszybsze zaprzyjaźnienie się z taksówkarzami, pracownikami kiosków, fryzjerami czy pielęgniarkami środowiskowymi pracującymi na terenie kandydata. To - jego zdaniem - najlepszy marketing.
Można też skorzystać ze specjalnych przedwyborczych szkoleń. Większość to proste treningi autoprezentacji (dwie godziny u eksperta ds. wizerunku z którejś z wyższych uczelni to koszt rzędu 250-300 zł.).Kompleksowe kursy przedwyborcze są dużo droższe - nawet dwa tysiące złotych od osoby.