Do książek Terry’ego Pratchetta nie trzeba nikogo przekonywać. Tym bardziej nie trzeba ich reklamować. A jednak wydawnictwo Prószyński i S-ka postanowiło zafundować reklamę najnowszej części z cyklu Świat Dysku noszącej tytuł Wiedźmikołaj.
„Amerykańscy pisarze wierzą, że można zmienić świat,
Brytyjscy starają się nie spieprzyć tego, co jest” – powiedział Terry Ptarchett.
Jako patron medialny książki oraz całego wydanego w Polsce cyklu Wirtualna Polska otrzymała także i tę unikatową reklamówkę. Możecie na nią trafić w telewizji a także
obejrzeć w tym miejscu. Brytyjski pisarz **[Terry Pratchett](https://ksiazki.wp.pl/terry-pratchett-6149075514275457c), który 1 czerwca [ był gościem czata w Wirtualnej Polsce ]( http://czat.wp.pl/zapis.html?id_czata=1755 )** już wówczas zachęcał do sięgnięcia po kolejny tom z cyklu.
Jego pisarstwo zaczęło się w wieku lat trzynastu i wiek ten nie okazał się pechowym dla całej późniejszej jego twórczości. Jednak dopiero po wydaniu pierwszego tomu Świata Dysku Pratchett zaczął traktować ten zawód poważnie.
Dziś, mając miliony fanów na całym świecie oraz miliony na koncie czuje się on pisarzem naprawdę spełnionym.