Trwa ładowanie...
d12xe1l

Konkurs na blog o komunikacji kulturowej

d12xe1l
d12xe1l

Konkurs na najlepszy blog naukowy o tematyce związanej z komunikacją kulturową dla wszystkich studentów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ogłosiło Koło Naukowe Komunikacji Kulturowej, działające na Wydziale Filologicznym.

Tematy konkursowe to Media w kulturze, Pop-kultura i kicz oraz - najbardziej ogólny - Komunikacja kulturowa, w dowolnym aspekcie, np. komunikacji językowej, niewerbalnej, masowej czy audiowizualnej.

"Pomysł na ten konkurs to wynik popularności blogów, nie tylko wśród młodego pokolenia. Jednocześnie blogi to jedna z form komunikacji, którą przecież również zajmujemy się naukowo. Chcemy więc zachęcić studentów do 'mediatyzacji' własnych dokonań, korzystania z internetu w sposób naukowy" - powiedziała opiekunka koła dr Anna Maj.

W konkursie będzie brane pod uwagę indywidualne podejście do tematu i pomysł na refleksję nad komunikowaniem, nie tylko w formie werbalnej - można też zamieścić zdjęcia czy rysunki. Nagrodą będą cenne edukacyjne wydawnictwa multimedialne. Organizatorzy konkursu liczą na udział studentów innych niż filologiczne kierunków.

"To może być ciekawe, odmienne spojrzenie na temat" - podkreśla dr Maj.

Zgłoszenia, czyli linki blogów można przesyłać na adres: kolokomunikacjikulturowej@interia.pl. Zwycięzcy pierwszego etapu zostaną wyłonieni 23 stycznia, a drugiego - na przełomie maja i czerwca. Blog musi mieć co najmniej 20 wpisów.

d12xe1l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d12xe1l

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj