Ilustracje Karoliny Pawelczyk w światowej kampanii nowego zapachu Marc Jacobs Daisy
Karolina Pawelczyk została doceniona przez zespół kreatywny Marc Jacobs Fragrances, który zaprosił artystkę do współpracy przy światowej kampanii nowego zapachu Daisy Daze w mediach społecznościowych.
Marki odnajdują we współpracy z ilustratorami nowe spojrzenie na produkty oraz wizerunek, dlatego zespół kreatywny Marc Jacobs Fragrances dał polskiej ilustratorce dużą swobodę artystyczną. Wskazówki, które zespół kreatywny przekazał rysowniczce dotyczyły wyłącznie kolorów oraz wykorzystania w projektach stylizacji z nowej kolekcji Marc Jacobs Resort 2020.
Pierwsza z trzech ilustracji stworzonych na potrzeby kampanii zapachu pojawiła się wczoraj na oficjalnym kanale Marc Jacobs Fragrances. Kolejne dwa rysunki już wkrótce także zostaną opublikowane na instagramie oraz facebooku marki.
Marc Jacobs stale przemyca w swoich kampaniach elementy sztuki współczesnej. To już druga odsłona współpracy z polską ilustratorką – wiosną 2019 roku Karolina Pawelczyk stworzyła serię pięciu ilustracji z okazji promocji zapachu Daisy Sunshine.