"Chemik": ruszyła niecodzienna promocja nowej książki Stephenie Meyer
11 kwietnia do sprzedaży trafi kolejny światowy bestseller autorki kultowej sagi „Zmierzch” i powieści „Intruz”. Wydawca, Edipresse Książki, zapowiada, że premierze towarzyszyć będzie wyjątkowa akcja marketingowa.
11 kwietnia do sprzedaży trafi kolejny światowy bestseller autorki kultowej sagi „Zmierzch” i powieści „Intruz” . Wydawca, Edipresse Książki, zapowiada, że premierze towarzyszyć będzie wyjątkowa akcja marketingowa.
„Chemik” przełamuje stylistykę fantasy, w jakiej dotychczas poruszała się pisarka, udowadniając, że równie dobrze czuje się w bliższych nam realiach. Fabuła osnuta jest na tak lubianej przez miłośników gatunku teorii spiskowej dziejów. Akcja trzyma oszałamiające tempo już od pierwszych stron, a mroczne umiejętności głównej bohaterki – byłej pracownicy tajnej agencji rządowej - intrygują, przywołując na myśl najlepsze kino sensacyjne.
Z początkiem marca wystartował dedykowany książce serwis internetowy Chemik.net, który koncentrować będzie aktywność marketingową i promocyjną wydawcy w obszarze Internetu ze szczególnym uwzględnieniem działań prosprzedażowych i aktywności w mediach społecznościowych. Celem serwisu będzie zaangażowanie internautów w działania zwiększające popularność „Chemika” w szerokiej grupie docelowej. W Sieci dostępny jest także trailer filmowy.
- Większości zaplanowanych przez nas działań zdradzać jeszcze nie chcemy. Im bliżej premiery, tym ich nagromadzenie stanie się większe. Mając jednak na uwadze specyfikę czytelników dotychczasowych wielbicieli twórczości Stephenie Meyer , postanowiliśmy naszą aktywność skierować do odbiorcy w każdym wieku – komentuje Iga Rembiszewska, dyrektor Edipresse Książki.
Z ramienia wydawnictwa za projekt odpowiada Katarzyna Domańska. Serwis powstał we współpracy z Microsite/BookSenso PR pod kierownictwem Jakuba Frołowa.