Trwa ładowanie...
d14d2w0
16-05-2022 13:00

Wchodzę w dorosłość. Karty pracy dla uczniów szkół specjalnych przysposabiających do pracy

książka
Oceń jako pierwszy:
d14d2w0
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Karty pracy są przeznaczone dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz tych mających trudności z osiąganiem podstawowych celów eduka­cyjnych.
Stanowią część pakietu „Wchodzę w dorosłość” – zestawu przygotowanego dla szkół specjalnych przysposabiających do pracy. Pracując z kartami pracy, uczniowie zdobywają praktyczną wiedzę, niezbędną przed rozpoczęciem samodzielnego życia. Wśród różnorodnych materiałów znajdują się m.in.:
- plakat – wizualna podpowiedź, jak zaplanować domowy budżet na cały rok
- planery dzienny i tygodniowy – pomoc przy treningu samoobsługi i dbania o gospodarstwo domowe
- planery świąteczne – tabele ułatwiające przygotowanie zakupów na Boże Narodzenie i Wielkanoc
- naklejki i wypychanki – atrakcyjne dodatki, dzięki którym nauka nie zmieni się w przykrą konieczność
- karty pracy – dostosowane do potrzeb szkół przysposabiających do pracy.
Treści – praktyczne, dostosowane do wyzwań codzienności i przedstawione w zrozumiały sposób – odpowiadają na realne potrzeby młodych ludzi przygotowujących się do samodzielnego życia. Materiał, uwzględniający specyfikę edukacji w szkołach przysposabiających do pracy, zawiera różnorodne zagadnienia związane m.in. z:
- prowadzeniem gospodarstwa domowego (środki czystości, rośliny doniczkowe, prace domowe)
- podstawami zarządzania pieniędzmi (zakładanie konta, formy płatności)
- funkcjonowaniem w życiu społecznym (adresowanie koperty, realizowanie recepty).
Uzupełnieniem kart pracy jest podręcznik. Publikacja może być też wykorzystana podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych.

Wchodzę w dorosłość. Karty pracy dla uczniów szkół specjalnych przysposabiających do pracy
Numer ISBN

978-83-8309-017-7

Wymiary

215x303

Liczba stron

98

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d14d2w0
d14d2w0
d14d2w0
d14d2w0