Jak oceniać postępy uczniów
Tytuł oryginalny | Essential guide to classroom assessment |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2014 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Jak oceniając uczniów, zachęcać ich do efektywnej pracy? Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją” lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie. Jeśli zadajesz sobie pytania: • jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej odpowiedzialni za swoje oceny? • jak zachęcać uczniów do samooceny i oceny rówieśniczej? • jak efektywnie oceniać różnych uczniów w jednej klasie? • jak wyznaczać uczniom wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne? • jak uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas? • jak zdążyć zrobić to wszystko w czasie lekcji? ta książka jest dla Ciebie.
Numer ISBN | 978-83-01-17756-0 |
Wymiary | 168x238 |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Liczba stron | 140 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze