Jak oceniać postępy uczniów
| Tytuł oryginalny | Essential guide to classroom assessment  | 
| Forma wydania | Książka  | 
| Rok wydania | 2014  | 
| Autorzy | |
| Kategoria | |
| Wydawnictwo | 
Jak oceniając uczniów, zachęcać ich do efektywnej pracy? Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją” lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie. Jeśli zadajesz sobie pytania: • jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej odpowiedzialni za swoje oceny? • jak zachęcać uczniów do samooceny i oceny rówieśniczej? • jak efektywnie oceniać różnych uczniów w jednej klasie? • jak wyznaczać uczniom wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne? • jak uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas? • jak zdążyć zrobić to wszystko w czasie lekcji? ta książka jest dla Ciebie.
| Numer ISBN | 978-83-01-17756-0  | 
| Wymiary | 168x238  | 
| Oprawa | miękka ze skrzydełkami  | 
| Liczba stron | 140  | 
| Język | polski  | 
Podziel się opinią
Komentarze