Trwa ładowanie...
d1v7cgi

Bogusław Śliwerski

Profesor Uniwersytetu Łódzkiego: kierownik Zakładu Teorii Wychowania na Wydziale Nauk o Wychowaniu UŁ: członek Prezydium ZG PTP i Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN.
Główne zainteresowania badawcze: pedagogika ogólna, współczesne teorie wychowania, pedagogika porównawcza oraz oświata dorosłych.
Autor wielu książek. W latach 1991 - 1998 wydał m.in.: "Edukacja w wolności" t.1,t.2, "Przekraczanie granic wychowania", "Wyspy oporu edukacyjnego", "Klinika szkolnej demikracji","Edukacja autorska","Jak zmieniać szkołę?", "Kontestacje pedagogiczne", "Edukacja alternatywna", "Pedagogika alternatywna" t.1, t.2.

Bogusław Śliwerski
Bibliografia

Diagnoza uspołecznienia publicznego szkolnictwa III RP w gorsecie centralizmu

Pedagogika ogólna. Podstawowe prawidłowości

Szkoła na wirażu zmian politycznych. Bez cenzury

Teoretyczne i empiryczne podstawy samowychowania

Pedagog w blogosferze

Problemy współczesnej edukacji. Dekonstrukcja polityki oświatowej III RP

Pedagogika 1. Podręcznik akademicki

Pedagogika dziecka

Pedagogika alternatywna. Postulaty, projekty i kontynuacje

Edukacja pod prąd

Wyspy oporu edukacyjnego

Klinika akademickiej pedagogiki

Myśleć jak pedagog

Edukacja alternatywna w XXI wieku

Wyzwania pedagogiki krytycznej i antypedagogiki

Teoretyczne podstawy edukacji alternatywnej

Współczesna myśl pedagogiczna

Pedagogika 2. Podręcznik akademicki

Pedagogika alternatywna 2

Edukacja w wolności

Klinika szkolnej demokracji

Edukacja autorska

Pedagogika 1

Pedagogika 2

Pedagogika 3

Współczesne teorie i nurty wychowania

KSIĄŻKI(nie)godne czytania?

Racjonalność procesu kształcenia. Studium z polityki oświatowej i pedagogiki porównawczej. Tom 1

HABILITACJA. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty

Ped@gog w blogosferze - II. 2008/2009

„Przyrzeczenie wierności sprawie socjalizmu...”. czyli jak ZHP stało się organizacją wychowania socjalistycznego w świetle doktryny pedagogicznej po 1944 roku

HARCERSTWO źródłem pedagogicznej pasji

pedagogika. Edukacja (w) polityce. Polityka (w) edukacji. Inspiracje do badan polityki oswiatowej

Alternatywy w edukacji

Jak zmieniać szkołę?. Studia z polityki oświatowej i pedagogiki porównawczej

Pedagogia harcerskiego wychowania. Fundamenty

Wybór tekstów Profesora Bogdana Nawroczyńskiego

Przyrzeczenie harcerskie. Historia. Metodyka. Manipulacje

Irlandia Zielona Wyspa międzykulturowej oraz egalitarnej edukacji i opieki

Uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego

Wprowadzenie do teorii krytykoznawstwa. Krytyka naukowa (nie tylko) w pedagogice

d1v7cgi

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1v7cgi
d1v7cgi
d1v7cgi
d1v7cgi

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj