Zarządzanie cenami
Tytuł oryginalny | Preismanagement |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2019 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej – w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę. Pojęcie „zarządzanie cenami” miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika.
Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów.
Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane. W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego. "
Z przedmowy
Numer ISBN | 978-83-01-20772-4 |
Wymiary | 205x285 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 466 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze