EkonomiaPodziel się opiniąWP książkiksiążkiBądź z nami na bieżąco na Instagramie👍Lubię to!na FacebookuFactfulness. Dlaczego świat jest lepszy, niż myślimy, czyli jak stereotypy zastąpić realną wiedząKrótki kurs. DesignRozproszony System Edukacji EduP2PWewnętrzny kompas w biznesieMarketing Automation. Towards Artificial Intelligence and HyperpersonalizationTeoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiegoPrawdziwy lider w firmie z sensem. Twoja przemiana w przywództwie z pomocą eks-CEO Nike PolandMiędzy dobrobytem a szczęściem. Eseje z filozofii ekonomiiŹródła bogactwa i biedy ludzi oraz ich zbiorowości. Na nowo zanalizowaneWiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzyKapitał i ideologiaPodstawy ubezpieczeń majątkowych. Modele i metody aktuarialneSteve Jobs. Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością [wyd. 3, 2022]Ubezpieczenia cyfrowe. Możliwości, oczekiwania, wyzwaniaSingiel. Kapitał ludzki i innowacyjność w układach regionalnychBiznes w Chinach. Jak odnieść sukces w chińskim świecieGra na giełdzie. Podręcznik początkującego inwestoraGdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany [wyd. 2, 2021]Wycena spółek w warunkach kryzysu. Przypadek pandemiiTożsamość banków wobec rozwoju technologii finansowychSystemy wspomagania decyzji. Metody badań operacyjnych z zastosowaniem arkusza kalkulacyjnegoPo co nam praca?Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę milionyKonstytucja rodzinna. Zasady rodziny i biznesu prowadzące do długowiecznościOrganizacyjne zdolności kadrowaniaPandenomia. Czy koronawirus zakończył erę neoliberalizmu?Ład korporacyjny w erze cyfrowej. Poradnik dla współczesnego członka rady nadzorczej i zarząduTechnologiczne magnolie. Gdy większość z nas uwierzy, że dzięki technologiom zmienimy świat na lepszeHandel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowegoLiczby, które kłamią. O nadużywaniu oraz przekręcaniu matematyki i statystykiPAKIET Czarny łabędź / AntykruchośćAlchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuBadanie rynku. Jak zrozumieć konsumentaEkonometria i badania operacyjne. Zbiór zadańMARKA 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?Kłamstwa polityki klimatycznejMARKA 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?Gospodarka Światowa. Geneza i ewolucja – do czasów pandemiiKapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacjiPrywatyzacja emerytur1234...7