Trwa ładowanie...
d2ehif7
22-08-2023 12:20

100 lat "Harvard Business Review". Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia

książka
Oceń jako pierwszy:
d2ehif7
100 lat "Harvard Business Review". Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Tytuł oryginalny

HBR at 100:The Most Influential and Innovative Articles from HBR's First Century

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Seria
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie.
Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.
- Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,
- Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,
- Tim Brown o myśleniu projektowym,
- Linda A. Hill o stawaniu się szefem,
- Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,
- Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,
- Robert Livingston o równości rasowej w pracy,
- Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy,
- Robert B. Cialdini o nauce perswazji,
- W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,
- Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,
- Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.
Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review”, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.

100 lat "Harvard Business Review". Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Numer ISBN

978-83-8338-063-6

Wymiary

150x225

Oprawa

twarda

Liczba stron

512

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ehif7
d2ehif7
d2ehif7
d2ehif7