Trwa ładowanie...
holderName
holderName

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

książka
Oceń jako pierwszy:
Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
Materiały prasowe

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań. Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera: ▪ pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu, ▪ plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu, ▪ dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać, ▪ ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy, ▪ przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
Numer ISBN

978-83-01-18315-8

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

500

Język

polski

Podziel się opinią

Share
holderName
holderName
holderName
holderName
holderName