Trwa ładowanie...
d3aodey
03-02-2020 08:15

Dziewięć kłamstw o pracy. Niekonwencjonalny poradnik dla krytycznie myślącego lidera

książka
Oceń jako pierwszy:
d3aodey
Dziewięć kłamstw o pracy. Niekonwencjonalny poradnik dla krytycznie myślącego lidera
Tytuł oryginalny

Nine Lies About Work: A Freethinking Leader’s Guide to the Real World

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

„Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi” według SHRM (Society for Human Resource Managers).

Jedna z „Książek biznesowych miesiąca” według dziennika „FinancialTimes”.

Jedna z „14 najlepszych książek biznesowych” wg magazynu „Business Insider”.

Jedna z „10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę” wg dziennika „Washington Post”.


Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami.

Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji.

Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze.

Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.


Kiedy z książki biznesowej dowiaduję się czegoś nowego i zyskuję nowe spojrzenie na zagadnienia związane z przywództwem, wiem, że znalazłem coś naprawdę wartościowego w tej kategorii literatury. Dziewięć kłamstw o pracy to właśnie taka pozycja. Prowokuje do myślenia.

„Forbes”

To jedna z najbardziej prowokacyjnych, przejrzyście napisanych książek na temat pracy, jakie kiedykolwiek czytałem, napisana przez znanego badacza przy współpracy wpływowego menedżera talentów. Przygotuj się na to, że po jej przeczytaniu wyrzucisz do kosza swój plan strategiczny i zrezygnujesz z wszechstronności na rzecz rozwijania swojego największego talentu.

Adam Grant, autor bestsellerów Dawaj i bierz oraz Buntownicy

Uczy krytycznego i nieszablonowego podejścia do tego, w jaki sposób pracujemy, i pokazuje, jak moglibyśmy robić to inaczej.

„Financial Times”

Dziewięć kłamstw o pracy Marcusa Buckinghama i Ashleya Goodalla — najlepsza książka o zarządzaniu, jaka ukazała się w roku 2019 — kwestionuje wyzwania leżące u podstaw współczesnych praktyk menedżerskich, wśród których jest wiele pochodzących jeszcze z czasów Druckera. W ten sposób daje pewien wgląd w nowy paradygmat zarządzania, lepiej dostosowany do obecnych czasów.

magazyn „strategy+business"


Ashley Goodall jest wiceprezesem ds. przywództwa i inteligencji zespołowej w Cisco. Wcześniej piastował stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za nauczanie i rozwój przywództwa w Deloitte.

Marcus Buckingham to badacz i myśliciel skupiający się na odblokowywaniu ludzkiego potencjału, pomaganiu pracownikom w doskonaleniu wyników oraz kształtowaniu przyszłości świata pracy. Kieruje wszystkimi badaniami dotyczącymi ludzi i wydajności w ADP Research Institute oraz jest autorem oraz współautorem kilku bestsellerów, w tym Po pierwsze, złam wszelkie zasady czy Wykorzystaj swoje silne strony.

Dziewięć kłamstw o pracy. Niekonwencjonalny poradnik dla krytycznie myślącego lidera
Numer ISBN

978-83-8087-877-8

Wymiary

158x233

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

288

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3aodey
d3aodey
d3aodey
d3aodey
d3aodey

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj