Trwa ładowanie...
d2g2h7f
20-08-2020 12:00

Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja

książka
Oceń jako pierwszy:
d2g2h7f
Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych.

Książka odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego procesu prowadzącego do realizacji osiąganych celów Przedsiębiorstwa 4.0 w warunkach digitalizacji, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych, np. Przedsiębiorstwo 4.0 a logistyka, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi. Łączy ujęcie teoretyczne i praktyczne. Umiejętnie łączy ujęcie teoretyczne z praktyką rynkową, wskazując potencjalne kierunki i obszary wzajemnej konwergencji biznesu i technologii cyfrowych.

"Publikacja jest pracą wartościową i oryginalną. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej teorii przedsiębiorstwa – wiedzę tę przenosi na wyższy, względem dotychczasowych ujęć poziom, który można określić mianem poziomu 4,0. (…) Poszczególne rozdziały zawierają pogłębioną refleksję teoretyczną, dotyczącą znaczenia transformacji cyfrowej i rozwoju IT, identyfikację szans i zagrożeń dla przedsiębiorstwa jako całości i kilku szczegółowych funkcji i obszarów zarządzania. Do tej ogólnej, wysoce pozytywnej opinii dołożę element dodatkowy – to wykorzystanie wiedzy, kapitału intelektualnego konsultantów, ekspertów z biznesu.

Książka z pewnością spotka się z dużym uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami zarządzania, przedsiębiorstwa, biznesu elektronicznego, w tym także doktorantów i studentów, oraz uczestników studiów podyplomowych. Mieć także będzie duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw."

Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja
Numer ISBN

978-83-01-21407-4

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

260

Język

polski

Podziel się opinią

1

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2g2h7f
d2g2h7f
d2g2h7f
d2g2h7f