Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?Potęga checklisty. Jak zrobić coś lepiej [wyd. 3, 2021]Moc lidera projektu. 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektówJakość kosztuje. Studium zarządzania sprawnością procesów organizacjiSystemy wspomagania decyzji. Metody badań operacyjnych z zastosowaniem arkusza kalkulacyjnegoSkuteczne zespołyKreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. Perspektywa członków rad nadzorczychOrganizacyjne zdolności kadrowania7 nawyków skutecznego działania. 52 karty z wyzwaniem i inspiracją na każdy tydzień rokuWygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresieMarketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocjęKształtowanie relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami. w warunkach transformacji cyfrowejOdkryj w sobie siłę. Przejmij kontrolę nad swoim życiemJak ogarnąć świat i odróżnić fakty od wyobrażeńIndywidualny program MBA. Rozwiń praktyczne umiejętności biznesoweDroga do życia bez kredytu. Historie prawdziweMarketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacjiMARKA 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?MARKA 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?Współczesna scena innowacji. Wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerówFirma bez strachu. Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie jest wyrażać pomysły, zadawać pytania i przyznawać się do błędówNie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa BezosaKapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacjiCo chce wiedzieć klient?. Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorcówSocjologia. Wykłady o społeczeństwieKey Account Management. Przygotowanie do negocjacjiPotęga checklisty. Jak zrobić coś lepiejLIDERZY. 30 inspirujących rozmów z największymi liderami naszych czasówPsychologia negocjacji. Między nauką a praktyką zarządzaniaPrzyszłość jest bliżej, niż nam się wydaje. Jak konwergencja technologii radykalnie zmieni biznes, przemysł i nasze życieFamily Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowymDoskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debatyScrum w praktyceMapy potrzeb zdrowotnych jako instrument płatnika w racjonalizowaniu systemu ochrony zdrowiaKształtowanie taryf kolejowych krajowych i międzynarodowychOtworzyłem lokal. Pomocne historie z praktyki gastronomicznejUtrzymanie ruchu w przemyśle. Informatyka i cyberbezpieczeństwo. Diagnostyka przemysłowa. PraktykaPlatformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia. Problemy instytucjonalneMaski przywództwa. Studium antropologiczno-kulturowe1234...6