Trwa ładowanie...
d162nz7

Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

książka
d162nz7
Oceń jako pierwszy:
Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po strony sprzedażowej) oraz kupcy (po stronie zakupowej) opanowały sztukę negocjacji i zdobyły kompetencje profesjonalnych negocjatorów, bo od tego zależy sukces ich firmy.

Z pomocą w przygotowaniu się do negocjacji i opanowaniu umiejętności niezbędnych na stanowiskach key account managera i kupca przychodzi książka dr. Krzysztofa Kałuckiego. Autor przeprowadził badania, które pozwoliły na opracowanie uniwersalnego modelu przygotowania się do negocjacji w działach zajmujących się współpracą z kluczowymi klientami. W książce przedstawił trzy możliwości zastosowania modelu uniwersalnego i do każdej z nich przypisał warunki wdrożenie.

Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.

d162nz7
Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji
Numer ISBN

978-83-8175-252-7

Wymiary

148x210

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

384

Język

polski

Podziel się opinią

Share
d162nz7
d162nz7
d162nz7
d162nz7
d162nz7