Trwa ładowanie...
d2p9wm5
06-08-2021 09:00

Kształtowanie relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami. w warunkach transformacji cyfrowej

książka
Oceń jako pierwszy:
d2p9wm5
Kształtowanie relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami. w warunkach transformacji cyfrowej
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka – biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.

Kształtowanie relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami. w warunkach transformacji cyfrowej
Numer ISBN

978-83-01-21950-5

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

240

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2p9wm5
d2p9wm5
d2p9wm5
d2p9wm5