Trwa ładowanie...
d1l2pfd
25-07-2013 00:00

Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze

książka
Oceń jako pierwszy:
d1l2pfd
Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. […]

Proponujemy Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.

Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek

fragment Wstępu

Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze
Numer ISBN

978-83-7850-163-3

Wymiary

160x235

Gatunek

Media,Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

252

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1l2pfd
d1l2pfd
d1l2pfd