Trwa ładowanie...
d27zjz7
16-02-2012 00:00

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan – Goffman

książka
Oceń jako pierwszy:
d27zjz7
Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan – Goffman
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów – metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan – Goffman
Numer ISBN

978-83-242-1262-0

Wymiary

135x205

Gatunek

Media,Literatura popularnonaukowa

Oprawa

3

Liczba stron

296

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d27zjz7
d27zjz7
d27zjz7