pedagogika. Kwestionariusz badania mowy
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2010 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Kwestionariusz ten może być wykorzystywany do diagnozy logopedycznej dzieci przedszkolnych i szkolnych. Składa się z obrazków, których nazwy zawierają samogłoski i spółgłoski w trzech pozycjach, w których mogą pojawić się w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Głoski występujące w nazwach obrazków ułożone są w kolejności zgodnej z tym jak pojawiają się w rozwoju mowy dziecka. Uwzględnia spółgłoski wargowe, wargowo-zębowe, przedniojęzykowo-zębowe, przedniojęzykowo-dziąsłowe, środkowojęzykowe, tylnojęzykowe oraz samogłoski podstawowe + ą, ę. Do kwestionariusza dołączona jest karta badania mowy, której kolejność zapisu głosek jest zgodna z kolejnością pojawiających się wyrazów. Polecamy: Książka dostępna w wersji elektronicznej w następujących witrynach:
Numer ISBN | 978-83-7587-454-9 |
Wymiary | 148x210 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 124 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze