Trwa ładowanie...
d3zrqnh
d3zrqnh
d3zrqnh
d3zrqnh
d3zrqnh

Rozmowa jako metoda oddziaływania wychowawczego

książka
d3zrqnh
Oceń jako pierwszy:
d3zrqnh
Rozmowa jako metoda oddziaływania wychowawczego
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
d3zrqnh
Rozmowa jako metoda oddziaływania wychowawczego
Materiały prasowe

Książka przeznaczona jest dla tych wszystkich, których interesują komunikacyjne aspekty wychowania człowieka, a szczególnie dla nauczycieli wszystkich typów szkół, wychowawców, rodziców i studentów. Składa się z trzech części złożonych z siedmiu rozdziałów. W części pierwszej Autorka prezentuje perspektywę teoretyczną, która stanowi odniesienie dla problematyki badawczej (definicja rozmowy, jej cechy i struktura, związek doświadczeń, wychowania i rozwoju jednostki, przegląd klasyfikacji metod wychowawczych pod kątem umiejscowienia wśród nich metody rozmowy). Część druga zawiera opis koncepcji badań empirycznych. Przedstawiono tu również zastosowaną w badaniach metodę, techniki badawcze oraz organizację i przebieg badań. W trzeciej części książki zaprezentowano m. in. wykorzystanie rozmowy w trakcie lekcji oraz rozmów indywidualnych nauczyciel-uczeń.

d3zrqnh
Rozmowa jako metoda oddziaływania wychowawczego
Numer ISBN

978-83-7308-441-4

Wymiary

160x230

Oprawa

miękka

Liczba stron

212

Język

polski

d3zrqnh

Podziel się opinią

Share
d3zrqnh
d3zrqnh
d3zrqnh
d3zrqnh
d3zrqnh