Trwa ładowanie...
d1yq36q

Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

książka
d1yq36q
Oceń jako pierwszy:
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Materiały prasowe

Książka ta pomoże Ci:

przygotować lepsze i unikatowe usługi,

uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,

poprawić rentowność i stabilność biznesu,

oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

d1yq36q
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Numer ISBN

978-83-01-21318-3

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

208

Język

polski

Podziel się opinią

Share
d1yq36q
d1yq36q
d1yq36q
d1yq36q
d1yq36q