Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2020 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi,
uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,
poprawić rentowność i stabilność biznesu,
oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Numer ISBN | 978-83-01-21318-3 |
Wymiary | 165x235 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 208 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze