PMO w biznesie. Wskazówki, techniki, historie sukcesów
Tytuł oryginalny | Business Driven PMO Success Stories: Across Industries and Around the World |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2016 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Jak stworzyć prawdziwe biuro projektów w firmie? Jak nim zarządzać i skutecznie rozwiązywać problemy? Jakie są najpoważniejsze błędy popełniane przez menedżerów? Jak podają liczne organizacje badawcze i źródła branżowe, większość PMO jest zamykana po dwóch latach działania. Dlaczego tak się dzieje? Problemem jest przepaść, jaka dzieli teoretyczne strategie napędzane standardami wiedzy i praktyczne zastosowania doskonalone przez wymierne osiągnięcia. Trzeba zatem znaleźć sposób na zmniejszenie tej luki i zmienić spojrzenie na sposób działania biur projektów. Książka PMO w biznesie. Wskazówki, techniki, historie sukcesów została napisana przez kilkudziesięciu specjalistów z całego świata, m.in. z firm takich, jak Thomson Reuters, Ericsson, Fujitsu, ING. W ten sposób powstało unikatowe źródło wiedzy na temat biur projektów, zawierające aż 27 historii sukcesów z największych światowych projektów i organizacji. W książce zawarto cenne wskazówki, techniki i narzędzia biznesowego Project Management Office, które będą pomocne zarówno dla poszukujących wiedzy studentów, jak i praktyków PMO. Czytelnik dowie się, jak radzić sobie z wyzwaniami PMO w różnego rodzaju instytucjach, a także jak sprawić, by zarządzane przez niego biuro projektów funkcjonowało z powodzeniem i osiągało jeszcze lepsze wyniki. Mark Price Perry – badacz, wykładowca, szkoleniowiec. Specjalizuje się w tematyce Project Management Office.
Numer ISBN | 978-83-01-18799-6 |
Wymiary | 165x235 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 368 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze