Trwa ładowanie...
d3ddq0a
3 lutego 2020, 12:34

Niezwykłe początki znanych firm

książka
Oceń jako pierwszy:
d3ddq0a
Niezwykłe początki znanych firm
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Przyjęło się, że to naukowcy, dzięki swoim badaniom, stoją za zmianami technologicznymi. Ale jeżeli cofniemy się w czasie, to zauważymy, że podczas rewolucji przemysłowej pojawili się przedsiębiorcy – grupa jednostek, która wymyślała maszyny, unikalne produkty, czy niedostępne wcześniej usługi. Ich kreatywność, energia i zapał, wspierane przez dziewiętnastowieczne przeobrażenia społeczne, stworzyły realia, w których każdy mógł spróbować swoich sił na rynku. Książka przybliża historie powstania marek takich firm, jak: Kodak, Coca-Cola, Gillette, Wrigley, Cadbury, H.J. Heinz, Johnson & Johnson, JP Morgan, L’Oreal, oraz tłumaczy, w jaki sposób stały się globalnie rozpoznawalne. Choć dziś nazwiska właścicieli tych firm są symbolem gigantycznych korporacji, kiedyś byli to ludzie z krwi i kości, z własnymi problemami i marzeniami. Kiedy po raz pierwszy zaczęli zarabiać pieniądze, okazało się, ile wyrzeczeń wymaga osiągnięcie sukcesu. Możemy dziś czerpać inspiracje z ich doświadczeń. Książka dotyka też tematu historii innowacji – pokazuje skąd się wzieły: aparat forograficzny, coca-cola, maszynka do golenia, guma do żucia, czekolada, ketchup, lakier do włosów, nowoczesne finanse, czy produkty, które przyczyniły się do zwycięstwa czystości nad brudem. Trudno sobie wyobrazić obecnie życie bez nich, a jednak kiedyś ich nie było…

Niezwykłe początki znanych firm
Numer ISBN

978-83-01-18186-4

Wymiary

145x205

Oprawa

zintegrowana

Liczba stron

215

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ddq0a
d3ddq0a
d3ddq0a
d3ddq0a
d3ddq0a

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj