Trwa ładowanie...
dful0yg
31-01-2020 06:31

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

książka
Oceń jako pierwszy:
dful0yg
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Tytuł oryginalny

New rules of sales and service

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Numer ISBN

978-83-01-18295-3

Wymiary

145x205

Oprawa

miękka

Liczba stron

320

Język

polski

dful0yg

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dful0yg
dful0yg
dful0yg
dful0yg