Trwa ładowanie...
d36ojvn
30-01-2020 17:11

Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

książka
Oceń jako pierwszy:
d36ojvn
Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Tytuł oryginalny

Marketing Analytics. A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.

Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu.

Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza. Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu.

"Książka zawiera bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do lepszego poznania zachowań konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwości biznesowych."

Anna Andrusova, starsza analityk danych, JCPenney

"W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzędzi i niezbędne do ich stosowania podstawy matematyczne."

Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance

"Na podstawie prostych i klarownych przykładów Grigsby pokazuje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji."

Craig Armstrong, dyrektor ds. strategicznych analiz biznesowych, Targetbase

Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Numer ISBN

978-83-01-20674-1

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

270

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d36ojvn
d36ojvn
d36ojvn
d36ojvn