Kształtowanie cen. Praktyczny poradnik
Tytuł oryginalny | Prissättning |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2009 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Jak należy kształtować ceny na swoje produkty? Lepiej robić to w oparciu o koszty, ceny konkurencji, a może o to, ile klient jest gotowy zapłacić? Jaka jest wrażliwość cenowa Twoich produktów? Warto to wiedzieć - dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży. KSZTAŁTOWANIE CEN to książka, która traktuje o trudnej sztuce ustalania cen na oferowane produkty - towary i usługi. Właściwe kształtowanie cen jest niezmiernie ważnym, choć często pomijanym i niedocenianym czynnikiem wpływającym na zwiększenie wielkości i opłacalności sprzedaży. Nie istnieje chyba żaden inny zabieg, który miałby tak duży wpływ na wynik przedsiębiorstwa, a kosztował tak niewiele - przecież ustalenie albo zmiana ceny w praktyce nic nie kosztuje. A korzyści, jakie wiążą się z wyznaczeniem odpowiedniej ceny na produkt, są nie do przecenienia. Książka ta pomoże Ci obliczyć właściwą cenę i wybrać odpowiednią strategię cenową dla Twoich produktów. Wybrane zagadnienia Cena w oparciu o koszty Cena w oparciu o konkurencję Cena w oparciu o postrzeganie wartości produktu przez klienta Cena w oparciu o badania Rachunek kosztów docelowych Wrażliwość cenowa Bonusy i rabaty Targowanie i negocjacje Czynniki psychologiczne w kształtowaniu cen Podwyższenie i obniżenie ceny Informacja o cenie Strategie cenowe Strategia "zbierania śmietanki" Cena penetracyjna Cena rabunkowa Różnicowanie cen Przepisy prawne
Numer ISBN | 978-83-89537-19-5 |
Wymiary | 150x227 |
Oprawa | twarda lakierowana |
Liczba stron | 120 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze