Sprzedaż usług. Jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej
Tytuł oryginalny | Sälja konsulttjänster |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2011 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało "namacalny" charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami? Między innymi o tym piszemy w tej książce. SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp. Książka jest również dostępna jako e-book. Wybrane zagadnienia Jak zatrzymać kluczowych klientów i zwiększyć sprzedaż na ich rzecz Jak pozyskać nowych klientów i nawiązać z nimi długofalową współpracę Jak zwiększyć prawdopodobieństwo zaakceptowania oferty przez klienta Opracowanie efektywnego systemu sprzedaży usług Style sprzedaży i style dokonywania zakupów 10 ważnych czynników, mających wpływ na efektywność sprzedaży usług Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży System pracy z kluczowymi klientami Testy sprawdzające Warsztaty
Numer ISBN | 978-83-89537-48-5 |
Wymiary | 150x227 |
Oprawa | twarda lakierowana |
Liczba stron | 148 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze