Trwa ładowanie...
d3qo5jl
30-01-2020 17:34

Sprzedaż usług. Jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej

książka
Oceń jako pierwszy:
d3qo5jl
Sprzedaż usług. Jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej
Tytuł oryginalny

Sälja konsulttjänster

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało "namacalny" charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami? Między innymi o tym piszemy w tej książce. SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp. Książka jest również dostępna jako e-book. Wybrane zagadnienia Jak zatrzymać kluczowych klientów i zwiększyć sprzedaż na ich rzecz Jak pozyskać nowych klientów i nawiązać z nimi długofalową współpracę Jak zwiększyć prawdopodobieństwo zaakceptowania oferty przez klienta Opracowanie efektywnego systemu sprzedaży usług Style sprzedaży i style dokonywania zakupów 10 ważnych czynników, mających wpływ na efektywność sprzedaży usług Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży System pracy z kluczowymi klientami Testy sprawdzające Warsztaty

Sprzedaż usług. Jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej
Numer ISBN

978-83-89537-48-5

Wymiary

150x227

Oprawa

twarda lakierowana

Liczba stron

148

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3qo5jl
d3qo5jl
d3qo5jl
d3qo5jl
d3qo5jl

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj