Trwa ładowanie...
d1pso45
04-02-2020 16:01

INTERNET RZECZY. Jak inteligentne telewizory, samochody, domy i miasta zmieniają świat

książka
Oceń jako pierwszy:
d1pso45
INTERNET RZECZY. Jak inteligentne telewizory, samochody, domy i miasta zmieniają świat
Tytuł oryginalny

The Internet of Things: How Smart TVs, Smart Cars, Smart Homes, and Smart Cities Are Changing the World

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Szybciej niż nam się wydaje połączone zostaną inteligentne domy, sprzęty, samochody, biura, fabryki, miasta ... świat. Pierwsza na rynku książka w której autor nie tylko wyjaśnia, w jaki sposób internet rzeczy może wpływać na nasze życie i biznes, ale również podpowiada jak do tych zmian się przygotować. Internet rzeczy (Internet of Things, IoT) dotyczy wszystkich przedmiotów, które mogą pośrednio albo bezpośrednio gromadzić, przetwarzać lub wymieniać dane za pośrednictwem sieci komputerowej. Do tego typu przedmiotów zaliczają się nie tylko smartfony czy laptopy, ale także urządzenia gospodarstwa domowego, samochody. Autor w książce bierze pod lupę wszystkie aspekty rzeczywistości połączonej w sieć i poddaje analizie. Wyjaśnia czym jest IoT oraz odpowiada na wiele pytań: ü co jest realne, a co pozostanie w sferze hipotez i marzeń ü w jaki sposób połączone urządzenia mogą poprawić zarówno nasze życie prywatne, jak i prowadzony biznes ü czy można oszczędzić dzięki nim energię, żyć zdrowiej, płacić mniejsze podatki ü jaka jest przyszłość dronów tych wojskowych i tych cywilnych ü co się dzieje z danymi, które zsieciowane przedmioty gromadzą, kto ma do nich dostęp ü jakie są zagrożenia związane z IoT i jak się przed nimi uchronić Michael Miller Autor słynie na całym świecie z przekazywania wiedzy w bardzo praktyczny sposób, posiada umiejętność tłumaczenie złożonych zagadnień w sposób zrozumiały dla przeciętnego czytelnika. Jest prezesem The Molehill Group, firmy consultingowej. Jako konsultant, Miller specjalizuje się w udzielaniu rad dotyczących tworzenia biznesplanów firm internetowych i przedsiębiorstw związanych z technologią. Jest autorem 150 książek - tematyka komputerowa, technologie, w tym sprzęt komputerowy i oprogramowanie, Facebook i eBay; marketing firmy.

INTERNET RZECZY. Jak inteligentne telewizory, samochody, domy i miasta zmieniają świat
Numer ISBN

978-83-01-18528-2

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

336

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1pso45
d1pso45
d1pso45
d1pso45
d1pso45

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj