Trwa ładowanie...
d11mu4s
30-01-2020 17:06

Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL

książka
Oceń jako pierwszy:
d11mu4s
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów dostępnych w Internecie stała się nieaktualna. Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż, w tym wersja 4.*) w sposób, który jest interesujący zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby „przesiąść się” ze starego OpenGL na nowy. Książka może być traktowana jako podręcznik akademicki, który na przykładzie OpenGL omawia podstawowe pojęcia grafiki 3D. Dowiesz się: jak tworzyć aplikacje korzystające z grafiki trójwymiarowej tworzonej za pomocą OpenGL, w tym z nowych wersji tej biblioteki nauczysz się programować shadery w GLSL poznasz teoretyczne podstawy rachunku macierzy niezbędne w grafice trójwymiarowej poznasz model oświetlenia Phonga i nauczysz się go implementować Powinieneś znać: podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego podstawową wiedzę o programowaniu dla systemu Windows

Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL
Numer ISBN

978-83-01-17966-3

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

296

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d11mu4s
d11mu4s
d11mu4s
d11mu4s