Trwa ładowanie...
d2ui6s6
03-02-2020 23:53

Android w praktyce. Projektowanie aplikacji

książka
Oceń jako pierwszy:
d2ui6s6
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komórkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia na całym świecie. Dlatego też możliwość tworzenia własnego oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników. Książka przeznaczona jest dla osób, które chcą samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy oprogramowania na urządzenia mobilne, które są znacząco inna niż w przypadku komputerów stacjonarnych i rozpocząć pisanie własnych aplikacji z wykorzystaniem szerokiego spektrum dostępnych komponentów programowych i sprzętowych. Android w praktyce… to kompletny przewodnik opisujący sposób przygotowanie środowiska pracy, elementy składowe projektu Android, elementy interfejsu, baz danych, komunikacji z wykorzystaniem sieci Internet oraz sposób uruchamiania aplikacji na urządzeniu wirtualnych i rzeczywistych. Książka zawiera dwie części. W pierwsze przedstawiona jest filozofia działania (poparta przykładami) tak aby czytelnik zrozumiał jakie procesy zachodzą w trakcie uruchamiania aplikacji mobilnej oraz w drugiej części przedstawione są przykłady przedstawiające szerokie spektrum możliwości urządzeń mobilnych z system Android Aby skorzystać z książki czytelnik powinien: • Znać podstawy programowania w języku Java • Posiadać podstawową wiedzę z zakresu projektowania aplikacji • Znać podstawy wykorzystania środowiska developerskiego Eclipse Z wykorzystaniem książki czytelnik samodzielnie nauczy się: • Jak w kilku krokach utworzyć pierwszą własną aplikację mobilną z systemem Android • Jakie są podstawowe elementy składowe aplikacji mobilnej (m. in. aktywności, intencje, serwisy, dostawcy treści) • W jaki sposób działa aplikacja na urządzeniu mobilnym (cykl życia) • W jaki sposób utworzyć projekt rozbudowanej aplikacji • W jaki sposób projektować podstawowe i rozbudowane GUI dla własnych aplikacji (layouts) • W jaki sposób przygotowywać różnego typu zasoby (dane, grafika) dla własnej aplikacji • W jaki sposób zaprojektować i zaimplementować własną relacyjna bazę danych SQLite • W jaki sposób z wykorzystaniem języka SQL pobierać i zapisywać dane do bazy danych SQLite • W jaki sposób tworzyć rozbudowaną grafikę 2D oraz elementy grafiki 3D • W jaki sposób skonfigurować i zastosować emulator urządzenia mobilnego - AVD

Android w praktyce. Projektowanie aplikacji
Numer ISBN

978-83-01-17813-0

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

400

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ui6s6
d2ui6s6
d2ui6s6
d2ui6s6
d2ui6s6

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj