Trwa ładowanie...
dvjzd4z
05-02-2020 07:50

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta

książka
Oceń jako pierwszy:
dvjzd4z
Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką. Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta
Numer ISBN

978-83-01-18235-9

Wymiary

165x230

Oprawa

miękka

Liczba stron

268

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dvjzd4z
dvjzd4z
dvjzd4z
dvjzd4z