Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta
| Forma wydania | Książka |
| Rok wydania | 2015 |
| Autorzy | |
| Kategoria | |
| Wydawnictwo |
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką. Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.
| Numer ISBN | 978-83-01-18235-9 |
| Wymiary | 165x230 |
| Oprawa | miękka |
| Liczba stron | 268 |
| Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze