Trwa ładowanie...
dc2ma7u

Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta

książka
dc2ma7u
Oceń jako pierwszy:
Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Materiały prasowe

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować.

A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy?

Ze wstępu autorów

Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym.

prof. dr hab. Małgorzata Bombol

Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe.

dr Michał Jan Lutostański

dc2ma7u
Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Numer ISBN

978-83-01-21376-3

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

206

Język

polski

Podziel się opinią

Share
dc2ma7u
dc2ma7u
dc2ma7u
dc2ma7u
dc2ma7u