Trwa ładowanie...
d19cv8r
26-05-2021 13:00

E-learning na uczelniach. Koncepcje, organizacja, wdrażanie

książka
5.0
(1 głos)
Oceń:
d19cv8r
E-learning na uczelniach. Koncepcje, organizacja, wdrażanie
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Niniejsza publikacja ukazuje praktyczny aspekt wdrożenia tzw. e-learningu na uczelniach wyższych. Próby wprowadzania tej formy nauczania były już podejmowane przez polskie szkoły wyższe, ale prawdziwą „eksplozję e-learningu” mogliśmy zaobserwować podczas

pandemii koronawirusa.

Książka została przygotowana jako pokłosie przemyśleń, działań i doświadczeń autorów, powstałych podczas organizacji nauczania w trybie zdalnym. Ważnym elementem są także opinie studentów, którzy z tych metod korzystali i którzy „na własnej skórze” poznali ich zalety oraz wady.

Jak sprawić, aby wykład przekazywany na odległość angażował aktywność studenta?

W jaki sposób prowadzić na odległość ćwiczenia, zapewniając autentykację uczestników?

Jak bezkontaktowo przeprowadzać egzaminy oraz obrony prac dyplomowych?

Niewątpliwą zaletą książki jest omówienie zdalnego kształcenia w zakresie nauk technicznych i ścisłych. Właśnie na tych kierunkach student musi posiadać umiejętności praktyczne, nabywane w laboratoriach, w czasie ćwiczeń oraz prowadzonych doświadczeń.

Książka zawiera także część związaną z konkretnymi narzędziami do prowadzenia e-learningu. Autorzy oceniają je, porównują i poddają wielostronnej dyskusji. Warto skorzystać z doświadczeń tych, którzy używali tych programów i uzyskali określone skutki. Tego się nie wyczyta się w instrukcji obsługi, oferowanej przez producenta.

E-learning na uczelniach. Koncepcje, organizacja, wdrażanie
Numer ISBN

978-83-01-21731-0

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

355

Język

polski

Podziel się opinią

1

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d19cv8r
d19cv8r
d19cv8r
d19cv8r