Trwa ładowanie...
d3rk1y8

Anatomia ruchu. Podręcznik ćwiczeń

książka
d3rk1y8
Oceń jako pierwszy:
Anatomia ruchu. Podręcznik ćwiczeń
Tytuł oryginalny

The Student,s Anatomy fof exercise manual

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Anatomia ruchu. Podręcznik ćwiczeń
Materiały prasowe

Wartościowe narzędzie nauki dla studentów anatomii i nauk sportowych oraz pracowników służby zdrowia z pokrewnych dziedzin. Zaprojektowany, aby ułatwić zrozumienie funkcjonowania ciała podczas treningu. Ponad 200 szczegółowych ilustracji anatomicznych. Zawiera obszerny przegląd głównych układów ciała. Dołączone 32-stronicowe repetytorium do kolorowania Anatomia w ćwiczeniach – podręcznik dla studentów w prosty sposób objaśnia, jak prawidłowo wykonać 50 podstawowych ćwiczeń, dostarcza wskazówek skierowanych do ćwiczących o różnych poziomach sprawności oraz uczy, w jaki sposób uniknąć urazów. Szczegółowe, wielobarwne ilustracje anatomiczne pokazują, które mięśnie biorą udział w każdym ćwiczeniu, rozróżniając mięśnie wykonujące ruch i stabilizujące. Precyzyjne wyobrażenie sobie, które mięśnie są aktywne podczas różnych ćwiczeń nie tylko poszerzy twoją wiedzę anatomiczną i ułatwi zrozumienie funkcjonowania organizmu, ale także umożliwi poprawienie skuteczności treningu i rehabilitacji. Aby pomóc Ci zapamiętać położenie różnych mięśni i kości Anatomia ruchu – podręcznik ćwiczeń zawiera ilustrowany przegląd głównych układów ciała oraz czarno-białe rysunkowe repetytorium, zaopatrzone w etykiety do samodzielnego wpisania nazw części układu kostno-stawowego i mięśniowego.

d3rk1y8
Anatomia ruchu. Podręcznik ćwiczeń
Numer ISBN

978-83-213-4862-9

Wymiary

215x275

Oprawa

miękka

Liczba stron

192

Język

polski

Fragment

Słowo wstępne Sposób myślenia o ćwiczeniach sportowych przeszedł prawdziwą rewolucję. Trening przestał być domeną wyłącznie sportowców wyczynowych i kulturystów. Specjaliści w dziedzinie zdrowia mają świadomość znaczenia aktywności fizycznej dla utrzymania zdrowia i sprawności ruchowej od dzieciństwa do późnej starości. Ćwiczenia w siłowni nie są sportem widowiskowym, a samo kupienie karty członkowskiej do klubu lub karnetu na salę treningową nie wystarczy do utrzymania optymalnej sylwetki. Każdy dorosły powinien poważnie zająć się wykonywaniem odpowiedniego dla swojego wieku zestawu ćwiczeń, które uwzględniają jego stan zdrowia i typ budowy. Książka ta jest przeznaczona dla studentów anatomii i fizjologii sportu, którzy będą trenować przyszłych sportowców lub dbać o formę sportowców, kulturystów oraz każdego, kto chce poprawić sprawność fizyczną. Łączy w sobie praktyczne rady, dotyczące wykonania poszczególnych ćwiczeń, ze szczegółami anatomicznymi, żeby unaocznić, jaki korzystny wpływ na organizm ma każde ćwiczenie. Dowiecie się, że poszczególne ćwiczenia koncentrują się na określonych grupach mięśni, co ma zapewnić wam lub waszym podopiecznym najlepsze rezultaty czy to w sporcie wyczynowym, czy w fitnesie. W początkowej części książki znajdziecie rozdziały poświęcone anatomii i działaniu kluczowych mięśni, a na końcu repetytorium do kolorowania, sprawdzające waszą wiedzę. Pamiętajcie, żeby podczas każdego ćwiczenia zawsze kierować się wskazówkami i zwracać uwagę na ostrzeżenia. Każdy, kto rozpoczyna program treningowy, powinien wcześniej zasięgnąć porady lekarza, szczególnie wtedy, gdy ukończył 40 lat lub ma chore serce albo nadciśnienie. Trener na siłowni doradzi zestaw ćwiczeń najlepszy dla ciebie. Niektóre z ćwiczeń wykorzystują znaczne obciążenia i sprawdzają siłę oraz elastyczność mięśni, których na co dzień nie używamy. „Zrób to prawidłowo” oznacza: przygotuj się odpowiednio do każdego ćwiczenia, korzystaj tylko z właściwego sprzętu, szukaj pomocy profesjonalnego trenera lub asystenta, kiedy jest to potrzebne i pamiętaj o bezpieczeństwie osób, które są w pobliżu ciebie, gdy wykonujesz ćwiczenie

Podziel się opinią

Share
d3rk1y8
d3rk1y8
d3rk1y8
d3rk1y8
d3rk1y8