Uczę się samodzielności cz. 2: „Uspołecznienie”. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2020 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Uczę się samodzielności. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, cz. 2: „Uspołecznienie”
Prezentowane karty pracy składają się z działów:
1. Ja – członek rodziny:
a) Moja rodzina,
b) Moje miejsce zamieszkania.
2. Ja – uczeń:
a) Moja szkoła.
3. Ja – członek społeczności lokalnej.
4. Ja – członek społeczeństwa.
5. Moje zdrowie.
6. Ja w chorobie.
7. Ja jako konsument.
8. Ja w bezpiecznym świecie.
9. Ja w świecie kultury.
10. Mój czas wolny.
Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017.
Numer ISBN | 978-83-8080-334-3 |
Wymiary | 215x303 |
Liczba stron | 80 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze