Trwa ładowanie...
d2ui6s6
04-02-2020 17:36

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

książka
Oceń jako pierwszy:
d2ui6s6
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU – ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!

Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.

Nauczysz się, w jaki sposób:

· Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.

· Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.

· Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.

· Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.

· Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.

· Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.

· Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.

Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.

A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Numer ISBN

978-83-01-19322-5

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

400

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ui6s6
d2ui6s6
d2ui6s6
d2ui6s6
d2ui6s6

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj