Trwa ładowanie...
d3uvyi7

Ppedagogiczna kategora błędu. Teoretyczne konteksty – praktyczne inspiracje dla edukacji wczesnoszkolnej

książka
d3uvyi7
Oceń jako pierwszy:
Ppedagogiczna kategora błędu. Teoretyczne konteksty – praktyczne inspiracje dla edukacji wczesnoszkolnej
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Ppedagogiczna kategora błędu. Teoretyczne konteksty – praktyczne inspiracje dla edukacji wczesnoszkolnej
Materiały prasowe

Publikacja ta jest cenna przede wszystkim ze względu na wielowątkowe pole zainteresowań Autorki, a także z powodu obszernej reprezentacji jej wiedzy. Ważne jest również to, by wątki przewijające się w prezentowanej pracy ciągle przebijały się do elementarnej, nawet podstawowej świadomości teoretycznej i praktycznej oraz były obecne w myśleniu akademickim i nie tylko. Znaczenie ma perspektywa poznania współczesnego świata z punktu widzenia tych, którzy czują materię, posiedli bowiem umiejętność oswajania nieustannych i coraz szybciej następujących zmian w globalizującym się społeczeństwie. W tę perspektywę wpisuje się ważny problem uczenia się na błędach jako naturalnej strategii wykorzystywanej w codziennych sytuacjach, przy czym Autorka pracy ujmuje błąd uczniowski jako punkt wyjścia organizowanego działania pedagogicznego, które wychodząc właśnie od niego, umożliwia dzieciom zbudowanie nowego sposobu rozumienia zjawisk, problemów oraz konstruowania strategii myślowych i działaniowych.

Z recenzji prof. dr hab. Ewy Ogrodzkiej-Mazur

d3uvyi7
Ppedagogiczna kategora błędu. Teoretyczne konteksty – praktyczne inspiracje dla edukacji wczesnoszkolnej
Numer ISBN

978-83-8095-876-0

Wymiary

160x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

168

Język

polski

Podziel się opinią

Share
d3uvyi7
d3uvyi7
d3uvyi7
d3uvyi7
d3uvyi7