Trwa ładowanie...
d50eszj

Moi przyjaciele z Literkowa w dom. Klasa II. Podręcznik do programu nauczania ortografii w klasach I–III Moi przyjaciele z Literkowa. Klasa II

książka
Oceń jako pierwszy:
d50eszj
Moi przyjaciele z Literkowa w dom. Klasa II. Podręcznik do programu nauczania ortografii w klasach I–III Moi przyjaciele z Literkowa. Klasa II
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Przygodę z ortografią w klasach I–III Autorka podzieliła na trzy poziomy. Dzięki takiej konstrukcji zdobywana wiedza jest systematyzowana, pogłębiana i utrwalana. Na każdym kolejnym poziomie treści z zakresu ortografii narastają i rozszerzają się w układzie spiralnym. W klasie II dzieci poznają przygody przyjaciół z Literkowa, a wraz z nimi zdobędą wiedzę na temat zasad ortograficznych. Dzięki bohaterom opowiadań z łatwością zastosują je na co dzień podczas pisania. W tej części pojawi się ostatni z przyjaciół – Wyjątkuś. Każda historyjka to nowy zestaw trudnych wyrazów, które już nigdy nie będą sprawiały dzieciom kłopotów.

Polecamy PODRĘCZNIK do programu nauczania ortografii Renaty Pasymowskiej pt. Moi przyjaciele z Literkowa w domu.
Klasa I, Klasy II oraz Klasa III

Moi przyjaciele z Literkowa w dom. Klasa II. Podręcznik do programu nauczania ortografii w klasach I–III Moi przyjaciele z Literkowa. Klasa II
Numer ISBN

978-83-8095-903-3

Wymiary

210x295

Oprawa

miękka

Liczba stron

256

Język

polski

Fragment

Przedstawienie programu

Innowacyjny program Moi przyjaciele z Literkowa jest przeznaczony dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej, którzy charakteryzują się indywidualnymi potrzebami w zakresie nauczania i wychowania. Jego założenie to wyposażenie dzieci w wiadomości i umiejętności związane z ortografią przez zastosowanie różnorodnych form teatralnych. Sprzyja on także rozwojowi zarówno osobowościowemu, jak i intelektualnemu. Rodzic, który podejmie się jego realizacji w warunkach domowych lub wesprze nauczyciela w zakresie jego utrwalania, może mieć pewność, że wyposaży swoje dziecko w umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce, a także sprawi, że na stałe zagości ona w jego pamięci. Dodatkowym walorem będzie przyjemność korzystania z metod pracy, które są bliskie sztuce teatralnej.

Cele główne programu:

– kształcenie czujności ortograficznej oraz nawyków poprawnej pisowni,
– wdrażanie do swobodnego posługiwania się językiem pisanym.

Cele szczegółowe:

– wyposażenie dzieci w umiejętność świadomego posługiwania się zasadami poprawnej pisowni;
– wdrażanie do dbałości o prawidłową pisownię;
– usprawnianie funkcji poznawczych;
– ujawnienie predyspozycji i uzdolnień dzieci;
– rozwijanie i eksponowanie twórczości dziecięcej;
– doskonalenie słuchania i czytania ze zrozumieniem;
– nabywanie kompetencji językowych w zakresie: budowania wypowiedzi ustnych, redagowania opowiadań, opisów, dialogów i pism użytkowych, tworzenia poezji i tekstów swobodnych;
– zachęcanie do aktywności artystycznej i autoprezentacji;
– wcielanie zasad społecznego funkcjonowania; przestrzeganie zasad, reguł i regulaminów;
– kształtowanie nawyków związanych z samokontrolą;
– zachęcanie do dokonywania samooceny;
– wdrażanie do planowania własnej pracy;
– rozwijanie myślenia, zachęcanie do swobodnego wyciągania wniosków;
– stwarzanie okoliczności do odnoszenia sukcesów;
– doskonalenie współdziałania w zespole i z partnerem.

Polecamy PODRĘCZNIK do programu nauczania ortografii Renaty Pasymowskiej pt. Moi przyjaciele z Literkowa w domu.
Klasa I, Klasy II oraz Klasa III

d50eszj

Podziel się opinią

Share
d50eszj
d50eszj
d50eszj
d50eszj
d50eszj