Trwa ładowanie...
d2032xv

Metoda zautomatyzowanego rachowania oparta na układzie liczb na palcach. Poradnik dla nauczycieli do uczenia matematyki dzieci z klas 1–3, dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki oraz dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną

książka
d2032xv
Oceń jako pierwszy:
Metoda zautomatyzowanego rachowania oparta na układzie liczb na palcach. Poradnik dla nauczycieli do uczenia matematyki dzieci z klas 1–3, dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki oraz dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Metoda zautomatyzowanego rachowania oparta na układzie liczb na palcach. Poradnik dla nauczycieli do uczenia matematyki dzieci z klas 1–3, dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki oraz dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną
Materiały prasowe

Metoda zautomatyzowanego rachowania oparta na układzie liczb na palcach powstała w wyniku obserwacji i doświadczeń pedagogicznych zebranych w ciągu wieloletniej pracy dydaktycznej z uczniami przez autorkę tej książki.
Adresowana jest do dzieci w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym (kl. I–III) oraz do uczniów mających specyficzne trudności w uczeniu się matematyki.

Głównym celem, jaki postawiła sobie autorka, było opracowanie takiej metody, która nie tylko minimalizuje trudności wynikające z programu nauczania, ale także rozbudza zainteresowanie oraz chęć do uczenia się matematyki przez wszystkie dzieci, mimo że nie jest to przedmiot ogólnie lubiany przez uczniów. Cel został osiągnięty. Metoda cieszy się dużym zainteresowaniem i uznaniem ze strony nauczycieli oraz rodziców. Za całokształt pracy pedagogicznej oraz działalność twórczą autorka książki była doceniana i wielokrotnie wyróżniana. Szczególnym wyróżnieniem było wręczenie jej Medalu Komisji Edukacji Narodowej.

d2032xv
Metoda zautomatyzowanego rachowania oparta na układzie liczb na palcach. Poradnik dla nauczycieli do uczenia matematyki dzieci z klas 1–3, dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki oraz dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną
Numer ISBN

978-83-8095-849-4

Wymiary

160x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

96

Język

polski

Podziel się opinią

Share
d2032xv
d2032xv
d2032xv
d2032xv
d2032xv